Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Обмін та повернення товару здійснюється поштовими компаніями «Нова Пошта» або за адресою: Україна, м. Київ Київ, вул. Іван Миколайчук 7А. Для вирішення питань обміну та повернення товару зателефонуйте до нашого менеджера за телефоном +380985473089 або напишіть лист rybalka.profi@gmail.com. Умови повернення товару належної якості: Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» є дві причини, через які покупець може повернути або обміняти придбаний ним товар: 1. якщо товар відповідає заявленому виробником якості; 2. Якщо товар повністю відповідає всім вимогам, але з якихось причин не влаштовує покупця. Повертається товар має бути належної якості, а саме: - Упаковка не пошкоджена - Комплектація - відсутні механічні пошкодження – товар, що повертається, повинен бути належної якості. Повернення товару може бути здійснене протягом 14 днів із моменту його отримання. Повернення коштів здійснюється за рахунок Відправника. Повернення коштів здійснюється зручним для покупця способом протягом 3 робочих днів після отримання та огляду товару продавцем. Умови повернення товару неналежної якості: Відповідно до ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів», у разі виявлення недоліків протягом установленого гарантійного строку, споживач має право вимагати, у порядку та строки, встановлені законодавством: - пропорційне зниження ціни; - Безкоштовне усунення дефектів виробу; - Відшкодування витрат на усунення дефектів продукції. - у разі виявлення дефектів товару, які не можуть бути усунені, Клієнт має право вимагати заміни товару чи повернення коштів. Інформування про надходження товару неналежної якості має бути здійснене в перші 24 години після отримання товару Замовником за телефонним дзвінком, e-mail повідомленням rybalka.profi@gmail.com у месенджері Viber за телефоном +380985473089 Повернення коштів здійснюється з допомогою одержувача. Повернення коштів здійснюється зручним для клієнта способом протягом 3 робочих днів після отримання та огляду товару продавцем.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.